Танапистердин ырааттамасы
№ | 1-смена | 2-смена | Танапис |
1 | 8:00 – 8:45 | 13:00 – 13:45 | 5 мүнѳт |
2 | 8:50 – 9:35 | 13:50– 14:35 | 5 мүнѳт |
3 | 9:40 – 10:25 | 14:40– 15:25 | 10 мүнѳт |
4 | 10:35– 11:20 | 15:30 – 16:15 | 5 мүнѳт |
5 | 11:25– 12:10 | 16:20– 17:25 | 5 мүнѳт |
6 | 12:15 – 13:00 | 17:30– 18:15 | 5 мүнѳт |
7 |
Мектепте окуу 1-сентябрда башталат жана 25-майда бүтѳт
Окуу жылынын узактыгы каникул убактарын эсепке албаганда:
1-класста – 33 жуманы, 2-4-класстарда – 34 жуманы, 5-11-класстарда экзамендик мезгил менен чогуу 34 — 36 жуманы түзѳт.
Каникул убагы 30 календардык күндѳн аз эмес убакыттан турат.
Каникулдардын графиги:
Күзгү — 8 күн: 5.11.20 — 12.11.20;
Кышкы — 12 күн: 31.12.20 — 11.01.21;
Жазгы — 10 күн: 22.03.21-31.03.21.
Мектеп ичиндеги башкаруунун абалы:
Мектеп администрациясынын башкаруусу календарлык пландарды, күндөлүк пландарды жана тарбиялык пландарды текшерүү, мугалимдер менен аңгемелешүү, анкета жүргүзүү иштерин жүргүзүшөт.
Негизги багыттары:
1.Мугалимдерге илимий жардам көрсөтүү;
2.Окуу-тарбия иштеринин демократиялык башкаруу процесси мугалим-окуучу-мугалим;
3. Мугалимдин методикалык-техникалык ыкмаларды үйрөнүүгө кайра куруу методикалык иштерине жооп беришет.
Уюштуруу
Дүйшөмбү- жумалык пландаштыруу кенешмесин өткөрүү, жалпы мектептик линейка, методикалык кенешмелерди өткөрүү;
Шейшемби- педкеңеш, директор алдындагы кеңешме,завуч алдында кеңешме, профсоюздук чогулуштар;
Шаршемби- метокалык күн, райондук кенешмелер;
Бейшемби- ата-энелер чогулушу, окуучулардын өзүң -озу башкаруу иштери;
Жума- 0 -класстан жана мектептен тышкары иштерди өткөрүү;(Мектептин ичин жана айланасын санитардык тазалоо)
Мектептин миссиясы:
Ал.Сулайманов жалпы билим берүү орто мектебинде окуучулар үчүн сапаттуу билим алууга мүмкүнчүлүк берген окутуу чөйрөсүн түзөт. Сын көз карашка ийкемдүү ой жүгүртүп, издеген билген атуулдук калыптандырат.
Мектептин психологиялык-педагогикалык проблемасы:
Окуучулардын ой жүгүртүү ишмердүүлүгүн активдештирүү.
Мектептин узак убакытты максаты:
- Билим берүү процессинде инсанга багытталган ыкманы колдонуп, жаңы технологияларды киргизүү менен окуучулардын билим сапатын жогорулатуу;
- Балдарды ой жүгүртө билүүгө, аларда өз алдынчалыкты, ички рухий маданиятты тарбиялоо;
- Мугалимдердин кесиптик жактан тынымсыз өнүгүүсүнө шарт түзүү;
- Мектептин турмушуна ата-энелердин катышуусун активдештирүү;
- Мектептин материалдык -техникалык базасын чыңдоо.